воскресенье, 22 января 2023 г.

М.Коцюбинський. Новела "Intermezzo"

 Тема: Михайло Коцюбинський. Лірико-психологічна поема в прозі "Intermezzo". Поняття про імпресіонізм

 Шановні студенти! 

Новела "Intermezzo" - наше перше уявлення про справжній модерністський твір. Сподіваюсь, що після нашої з вами роботи на занятті чи самостійної за завданнями, вона не тільки перестане бути незрозумілою, а й сподобається вам та запам'ятається.
Ваші завдання:
Крок 1.
 Обов'язковий для всіх! Прочитати новелу "Intermezzo". Записати в зошит дійових осіб новели.

Крок 3. Для всіх. Скласти тест за змістом новели в класрумі. 2 бали.

Крок 4. Відповісти на питання за новелою (бали за обговорення - на онлайн-занятті). Знайти цитати з новели (можна усно).
Для відсутніх на онлайні - відповісти письмово на виділені запитання (3 бали).
Запитання:
1.      Зверніть увагу на дату написання новели. Які історичні події супроводжували час написання новели?
3.      Що означає термін іntermezzo?
4.      Як відчуває себе ліричний герой на початку твору? Яке почуття є основним? Зачитати.
 5.      Чого ліричний герой боїться найбільше? Хто його утомив? 
6.      До якої міри доходить його утома? Доведіть, що стан його душі крайній, критичний. 
7.      Які б поради дали ви ліричному герою щодо порятунку його душі і психіки?
 8.      Який вихід знайшов ліричний герой? Чи вдається йому відпочити зразу після приїзду? Чому? 
9.      Коли настає момент звільнення душі героя від образу людини? Що заповнює душу ліричного героя, витісняючи світ людей? Зачитати. 
10.  Знайдіть уривок опису природи, який вам найбільше сподобався.
11.  Подумайте над тим, чи може бути ліричний герой музикантом, художником, письменником? Обґрунтуйте кожен з цих поглядів текстом твору знайдіть музичні терміни у творі, кольори, художні образи).
12.  Знайдіть метафоричну картину побудови ночі. Пригадайте, що таке метафора та її різновиди – персоніфікація та уособлення. Виберіть з тексту влучні метафори та випишіть їх у зошит (2-3). 
13.  Чому Коцюбинського називають сонцепоклонником? 
14.  Зробіть спостереження у тексті, чи були люди навколо ліричного героя під час його відпочинку?
 15.  Коли він зіткнувся з людиною, то чи лякається її? Чому? Як налаштований ліричний герой до суспільства в кінці твору? Зачитати. 
16.  Кому присвячена новела? Чому присвята незвичайна? Яку роль відіграли ці образи у житті ліричного героя? 
17.  Чи закликає автор тікати від суспільних проблем?

Крок 4. Надіслати фото виконаних завдань у класрум.

Крок 5. Взяти участь в занятті-онлайн.

Крок 6. Для розширення світогляду про сучасний імпресіонізм (для тих, хто відсутній на онлайні). Подивіться картини сучасного українського імпресіоніста, відпочиньте:

Комментариев нет:

Отправить комментарий